teisipäev, 7. jaanuar 2014

SuperBowli HüperHindadega reklaamid

Järjest lähemale jõuab NFL'i Superbowli aeg, kus ettevõtted maksavad oma reklaami eest hingehinda. Noh umbes 30 sekundilise klipi eest peab välja käima 4 miljonit taala. Superbowli vaatajarekord on kuskil 111 miljonit ameeriklast ja "Superbowli telereklaam" on täitsa omaette nish. Usa turu-uuringute ettevõtte Communicus tegi aga väikse researchi ning sai tulemuse, et 80% ettevõtetest ei ole suutnud pärast selliseid toredaid numbreid oma müüki tõsta. Ok, me võime siin osade puhul rääkida long term imago kapitaliseerimisest ja ka sellest, et need reklaamid jäävad siiski paremini inimestele meelde kui tavalised reklaamid. See näitaja on umbes 44%. Aga tuleb välja ka see, et ainult 35% on nendest need, kes küll mäletavad hästi sisu, aga neil ei ole ettekujutust, mida täpselt reklaamiti. Ehk kokkuvõttes on toote sidumine reklaamiga madalam kui muidu. Money well spent!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar